logo

عرضه اولیه کرومیت

خانهآموزش بورسعرضه اولیهعرضه اولیه کرومیت در چهارشنبه 24 آبان 1402

12 درصد از سهام شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان با نماد «کرومیت» معادل 186 میلیون سهم برای نخستین بار روز چهارشنبه 24 آبان 1402 عرضه خواهد شد. این عرضه به روش ترکیبی و طی دو مرحله صورت می‌گیرد.

در مرحله نخست 62 میلیون سهم معادل 4 درصد از سهام شرکت فوق در صندوق های سرمایه گذاری سهامی و مختلط به روش حراج عرضه می‌شود. حداکثر تعداد سهام قابل خریداری در این مرحله توسط هر کد معاملاتی 885 هزار سهم و قیمت ارزش‌گذاری شده 6635 ریال می‌باشد.

در مرحله دوم به میزان 124 میلیون سهم معادل 8 درصد از سهام شرکت توسعه معادن کرومیت به قیمت کشف شده در مرحله نخست، به عموم سهامداران عرضه می‌گردد. حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی در مرحله دوم 248 سهم خواهد بود.

در صورتی که قیمت کشف شده در مرحله اول برابر با قیمت ارزش‌گذاری شده باشد، نقدینگی مورد نیاز برای عرضه اولیه کرومیت حدود 165 هزار تومان است.

مشاور عرضه اولیه نماد کرومیت شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین، متعهد خرید عرضه اولیه شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان و بازاگردان آن صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی میزان داریک و صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی امید لوتوس پارسیان است.

گفتنی است؛ تعداد کل سهام شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان یک میلیارد و 550 هزار سهم می‌باشد که در حال حاضر 186 میلیون سهم در بازار دوم فرابورس عرضه می‌گردد.

عرضه-اولیه-مقالات-جدول.jpg


نحوه ثبت سفارش و خرید عرضه اولیه «کرومیت»

جهت ثبت سفارش در نماد «کرومیت» وارد سامانه اکسیر کارگزاری بیدار شوید. پس از وارد کردن کدملی و رمز عبور وارد پنل کاربری خود شوید. قبال ذکر است که امکان ثبت سفارش آفلاین یک روز پیش از روز عرضه در سامانه اکسیر و همچنین اپلیکیشن بیدار فراهم است. 

عرضه-اولیه-مطلب-کرومیت.jpg

عناوین مرتبط

عرضه اولیه کرومیت چقدر نقدینگی می خواهد؟

در صورتی که قیمت کشف شده در مرحله اول برابر با قیمت ارزش‌گذاری شده باشد، نقدینگی مورد نیاز برای عرضه اولیه کرومیت حدود 165 هزار تومان است.


بنردسته بندی:عرضه اولیه

نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

نظرات کاربران

نظر