logo

پشتیبانی و امور مشتریان

در کنار شما هستیم

راهنمای ثبت تیکت

۱
وارد پنل کاربری شوید
۲
روی دکمه ثبت تیکت کلیک کنید
۳
دسته‌بندی تیکت خود را پیدا کنید
۴
تیکت خود را ثبت کنید...

سوالات متداول

در چه ساعات و روزهایی می‌توانم از خدمات امور مشتریان استفاده کنم؟

پاسخگویی تلفنی واحد پشتیبانی مشتریان، شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 است.

ارسال پیام در چت آنلاین سایت و ثبت تیکت پشتیبانی در تمام ساعات شبانه روز امکانپذیر است. 

از شنیدن صدای شما خوشحال خواهیم شد.

راههای ارتباطی با واحد پشتیبانی اقتصاد بیدار چیست؟

شما عزیزان می توانید مسائل خود را در چت آنلاین، تیکت پشتیبانی سایت، تماس تلفنی و دایرکت اینستاگرام با ما در میان بگذارید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی می‌نمایند.

پاسخگویی به تیکت چقدر زمان می‌برد؟

پاسخگویی به تیکت ثبت شده در سایت در سریع‌ترین زمان انجام خواهد شد. با توجه به مسئله پیش آمده، پاسخگویی به تیکت‌ها حداکثر 48 ساعت زمان خواهد برد.

چطور می‌توانم به دفاتر و شعب اقتصاد بیدار دسترسی داشته باشم؟

دفاتر ما در سراسر کشور آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است. لطفا برای مشاهده لیست کامل اطلاعات، وارد صفحه دفاتر و شعب شوید.